wykrzyknik

Wkrótce zamieścimy szczegółowe informacje odnośnie rekrutacji oraz formularz rejestracyjny na nowy rok akademicki 2018/2019.



Harmonogram zajęć, które odbyły się w roku akademickim 2017/2018:


7 października 2017 - godz. 10.00, uroczysta inauguracja roku akademickiego 2017/2018, aula w budynku Wydziału Przyrodniczego, przy ul. Prusa 12

21 października 2017
- Poznajemy Kolumbię - niezwykły kraj Ameryki Południowej, mgr Marek Łasisz (archeolog i kulturoznawca), sala Senatu, Pałac Ogińskich, ul. Konarskiego 2. Zajęcia odbędą się w grupach:
9.00 - 10.00 - 6-7 latki
10.30 - 11.30 - 8-9 latki i 10-12 latki razem

18 listopada 2017 -  Pamięć na ”6-kę” – czyli jak się szybko i skutecznie uczyć wykorzystując mnemotechniki, mgr Joanna Madej-Borychowska (Studium Języków Obcych), sala Senatu, pałac Ogińskich, ul. Konarskiego 2. Zajęcia odbędą się w 3 grupach:
9.00-10.00 - 6-7 latki
10.30-11.30 - 8-9 latki
12.00-13.00 - 10-12 latki

16 grudnia 2017 - Dary, podarki, prezenty czyli jak sprawić komuś przyjemność, dr Katarzyna Marciniak-Paprocka (Instytut Edukacji), Biblioteka Główna, ul. ks. J. Popiełuszki 9
Zajęcia odbędą się w 2 grupach:
9.00-10.30 - 6-7 latki
11.00-12.30 - 8-9 i 10-12 latki razem
ZAJĘCIA ODBĘDĄ SIĘ RAZEM Z RODZICAMI/OPIEKUNAMI DZIECI. PROSIMY RODZICÓW/OPIEKUNÓW O POZOSTANIE Z DZIEĆMI.
Z racji specyfiki zajęć, istnieje ryzyko, że dzieci mogą zabrudzić ubrania. Prosimy więc o wzięcie tego pod uwagę szykując w sobotę garderobę :)

13 stycznia 2018 - Zimowa Chemia, dr Barbara Pezler (Instytut Chemii), aula nr 27 w budynku Wydziału Nauk Ścisłych, przy ul. 3 Maja 54.
Zajęcia odbędą się w jednej grupie dla wszystkich dzieci razem.
10.00 - 11.30 - 6-7, 8-9 i 10-12 latki razem

17 lutego 2018 - Zwierzęta mają głos, dr inż. Elżbieta Horoszewicz (Instytut Bioinżynierii i Hodowli Zwierząt), sala 314 w budynku Wydziału Przyrodniczego, przy ul. Prusa 12
Zajęcia odbędą się w 2 grupach:
9.00-10.00 - 6-7 latki
10.30-11.30 - 8-9 i 10-12 latki razem

17 marca 2018 - Smaczne i kolorowe, warzywa zawsze zdrowe, prof. nadzw. dr hab. Jolanta Franczuk (Instytut Agronomii), sala 101 w budynku Wydziału Przyrodniczego, przy ul. Prusa 14.
Zajęcia odbędą się w 2 grupach:
9.00-10.00 - 6-7 latki
10.30-11.30 - 8-9 i 10-12 latki razem


14 kwietnia 2018 - Historyk nie ma czasu na nudę, dr Rafał Dmowski (Instytut Historii i Stosunków Międzynarodowych, dyrektor Archiwum UPH), sala Senatu, Pałac Ogińskich, ul. Konarskiego 2. Zajęcia odbędą się w 2 grupach:
9.00-10.00 - 6-7 latki
10.30-11.30 - 8-9 i 10-12 latki razem


12 maja 2018 - Ekonomia jest super, mgr Bartłomiej Suchodolski (Katedra Ekonomii)
Zajęcia odbędą się w 2 grupach:
9.00-10.00 - 6-7 latki
10.30-11.30 - 8-9 i 10-12 latki razem


9 czerwca 2018 - Czy Księżyc jest potrzebny? mgr Krzysztof Figarski
Zajęcia odbędą się w 2 grupach:
10.00-11.00 - 6-7 latki
11.30-12.30 - 8-9 i 10-12 latki razem


23 czerwca - uroczyste zakończenie roku akademickiego 2017/2018, godz. 10.00, aula w budynku Wydziału Przyrodniczego, ul. Prusa 14


Prosimy o dokonywanie wpłat na konto:

BANK Pekao S.A. I O/Siedlce 19 1240 2685 1111 0000 3656 3195
z dopiskiem:
- przy płatności całego czesnego jednorazowo: "Uniwersytet Dziecięcy + imię i nazwisko dziecka" - wysokość opłaty 250 zł
- przy płatności w ratach: "Uniwersytet Dziecięcy rata I + imię i nazwisko dziecka " - wysokość I raty 150 zł, płatna do końca września 2017 r., II rata w wysokości 150 zł.

W przypadku dzieci kontynuujących zajęcia w Uniwersytecie Dziecięcym (dzieci, które uczęszczały na zajęcia w poprzednich latach akademickich) oraz w przypadku rodzeństwa uczęszczającego na zajęcia, wysokość opłaty rocznej wnoszonej jednorazowo wynosi 200 zł, a wpłacanej ratalnie wynosi 250 zł (2 raty po 125 zł.).


Dokumenty do pobrania:

1. Regulamin Uniwersytetu Dziecięcego (plik PDF)

2. Opłaty za studia (plik PDF)

3. Zarządzenie Rektora powołujące Uniwersytet Dziecięcy (plik PDF)


wykrzyknik

Drodzy rodzice i opiekunowie słuchaczy Uniwersytetu Dziecięcego,

W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku, ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) chcemy przekazać Państwu kilka podstawowych informacji dotyczących stosowanych przez nas procedur w celu zachowania prywatności i bezpieczeństwie Państwa danych osobowych a także na zapewnieniu możliwości realizowania wszystkich przysługujących Państwu praw, w związku z RODO.

Kto jest administratorem Państwa danych?

Administratorem danych jest Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach z siedzibą przy ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce.

Dlaczego chcemy przetwarzać Państwa dane?

Państwa dane przetwarzane są przez nas w niezbędnym zakresie potrzebnym do prawidłowego świadczenia naszych usług i korzystania z nich przez Państwa.

Stosowane procedury zapewniają większe bezpieczeństwo usług, w tym wykrywania ewentualnych nadużyć. Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach nie przekazuje i nie sprzedaje żadnych danych, w tym danych osobowych użytkowników, ani danych przez nich wprowadzonych innym osobom, podmiotom trzecim lub instytucjom.

Wyjątkami są sytuacje, kiedy przekazanie danych jest wymagane przepisami prawa lub decyzją organów państwa na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań oraz kiedy zostanie uzyskana wyraźna zgoda podmiotu, którego dane dotyczą.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych?

Dane przetwarzane są w celu wykonywania łączących nas z Państwem umów, dostępności produktów i usług Administratora w wypadku wyrażenia stosownych zgód i akceptacji Regulaminu oraz Polityki bezpieczeństwa danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Jakie są Państwa prawa w stosunku do danych?

Dane będą przetwarzane do czasu odwołania wyrażonej przez Państwa zgody lub na czas wykonania łączącej nas z Państwem umowy i spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa. Macie Państwo prawo dostępu do swoich danych, w celu ich sprostowania i usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuacje oraz wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, a także w wypadku udzielenia zgody, wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem.

Jednocześnie informujemy, że wszystkie udzielone przez Państwa dotychczas zgody na przetwarzanie danych osobowych pozostają ważne. Możecie je Państwo wycofać w dowolnym momencie.

Z kim kontaktować się celu realizacji swoich praw?

Państwa zgłoszenia dotyczące Polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych będzie przyjmowała koordynator Uniwersytetu Dziecięcego e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., oraz inspektor ochrony danych Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone zgodnie z zasadami Polityki bezpieczeństwa danych osobowych i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.



Partnerzy:
         
logo_prezydent logo_mko
logo tv wschod logo_zycie_siedleckie
logo helios wer.podstawowa 

logo rehmedica
logo bank.mp
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim
logo_iwonex logo bg LOGO MUZEUM